Thursday, May 14, 2009

Azam AKU

Oh ,my dad semua dia tak bagi la .suda la IPT tak dapt then kena buat rayuan pulak .itu pun kena la tunggu DIS intake punya .Kalau aku dapat la . Pastu aku dapat meseg yang agak panjang dari nombor yang aku tak kenal .yang terkandung mengata kan bahawa

910---- Permohonan anda TIDAK BERJAYA ke Politeknik bagi sesi kemasukan Julai .

Ah semua aku tak dapat oh .mungkin aku salah ambik yang sesuai dengan result aku kot .hurm .BLUR .
So tak tahu la nak buat ape .

Cek untuk kemasukan Form six pulak
oh yaar !aku berjaya .ditempat kan di HIGH SCHOOL SETAPAK .ceria la sikit muka aku ni ,tapi kecewa pula bila ayah ku tidak mengizinkan aku pergi .just accept it .
agak nya ayah aku suruh masuk kolej swasta agak nye .just wait and see saja la ape keputusan sedia itu .Anak Ayah kan .

Lagi satu yang payah nya, setiap kali orang bertanya .
eh u tak study ke ?
ohh sedih aku nak jawap soalan itu .
aku jeles sangat dengan kawan yang suda pun melangkah jauh .untuk masa depan yang cerah .
aku duduk umah je kerja .
tak ape la aku tetap akan sambung belaja jugak .
insyallah , amin .

1 comment:

  1. tira jangan risau :) pasti dapat jumpe jalan untuk sambung belajar. buat solat istikharah byk2 :).
    kita doakan utk tira Insya-Allah.
    jgn patah semangat.
    Kena kuat!
    Semangat semangat !
    :)

    ReplyDelete